Tisd. 26 maj

Hej!

Jag kom hem nyss från fysträningen. Jag ska egentligen inte vara hemma, men jag ska ta spruta imorgon så jag behövde sova hemma så jag kan ta med sprutan imorgon som ligger i kylskåpet.

Igår blev jag hämtad kl 6 av Henke. Vi åkte iväg till Bromma och bättrade lite grejer som behövdes bättras på.
Efter att vi varit där så åkte vi till Edsbro och målade lite lister och sånt runt fönster inne i hans föräldrars hus. Sen hade jag körlektion och vi hade inget mer att göra så vi slutade vid 1 ungefär.

Körlektionen började kvart i 3 och jag skulle få parkera. Det gick jättebra faktiskt! Ganska enkelt att parkera har jag kommit på nu, efter att få ha testat och lite sånt där.
När min körlektion var klar så åkte jag med Maria hem till dom och fixade lite krubb, käkade, och sen åkte vi in till Norrälje igen.
FYSTRÄNING! Vi fick testa på hinderbanan. Först sprang vi igenom hinderbanan en gång, sen gjorde vi 21 burpees, 21 armhävningar, 21 situps och 21 rygglyft. Sen sprang vi hinderbanan igen, och sen gjorde vi 15 av allting jag skrev nyss. Sen sprang vi hinderbanan en sista gång sen gjorde vi allt det där andra 9 ggr.
Allt vi gör på fysträningarna gör vi på tid, och sen ska vi förbättra oss nästa gång vi kör det.
Jajja..

Imorse blev jag hämtad halv 7. Då åkte vi till Rimbo och började måla på en helnytt hus. Benny var med idag också.
När jag stod och målade, så vände jag mig om och skulle ta färg en gång, och då står det en hund där helt plötsligt. Snacka om att jag blev rädd. Sen satt den där bredvid mig medans jag målade i 10 minuter typ. Jättesöt! :)
Vi slutade vid 4, då var det bara att dra hem och få i sig nått att äta innan fysträning igen.
På fysträningen idag sprang vi först 400 meter, sen 50 knäböj.. Det gjorde vi 4 ggr. Så alltså sprang vi 1,6 km (inte så mycket egentligen men med alla knäböj så blir det ASJOBBIGT!), och vi gjorde 200 knäböj. Efter det trodde jag att vi var klara, men nej.. Sen skulle vi köra armhävningar 20 sekunder, vila 10 sekunder, och det gjorde vi 8 ggr. Sen gjorde vi samma sak med situps och rygglyft.

När vi kom hem nyss för ett tag sen, så gick jag och Niklas in i rummet och tog bort lite bubblor och spacklade i dom.

Och nu ska jag gå och duscha!
HEJSVEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0