Sönd. 3 maj

                                                                               Hallå där!

Idag vaknade vi av att pappa började snickra ute på nya rummet. Det gjorde inte mig något för jag vill bara att det ska bli klart.
Jag gick upp och åt frukost, kollade lite på datorn och sen gick jag och borstade tänderna.
Jag har haft en riktigt boring dag. Har inte haft något att göra. Har typ städat, gått runt och inte gjort någonting.. Och aa.. Inte mycket annat.
Imorgon är det skola igen. Men jag vet inte om jag börjar tidigt eller om vi har sovmorgon.. Surt. Blir till att åka in tidigt.
Ikväll ska jag och Niklas kolla på A double shot at love with the Ikki twins.
Jag har inte mycket annat att skriva om den här dagen, så ha en bra kväll!

     
            



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0