Robinson

Hej!

Heja Jarmo säger jag bara, vilken kämpe han är! Han är verkligen värd att vinna Robinson 2009 tycker jag. Han är en riktig överlevare och alltid positiv.
Det var lite läskigt när han ramlade ner från den där stegen tyckte jag. Jag blev nästan lite rädd att han skulle bli tvungen att åka hem, för jag vill att han ska vinna!



Imorgon ska jag spackla igen alla skarvar. Usch, jag vill verkligen inte att allt ska bli fel nu och att alla bubblor ska synas för att jag tabbade mig i början. Jag har längtat efter att rummet ska bli klart och att allt ska bli så snyggt, så jag skulle bli jättebesviken om det blev fel nu.
Jag har typ en konstig magkänsla för att det ska bli fel. Jag får helt enkelt ta och sova på saken, och göra vad jag kan för att bubblorna ska försvinna.

Jag har undrat över en sak. Hur gör man för att skaffa fler besökare på sin blogg egentligen, och vad är det som gör att vissa har fler besökare än andra? Vad är det som är så intressant att läsa på deras bloggar? Är det deras design, eller har dom ett otroligt intressant liv?

Idag gjorde jag två teoritest igen, och fick underkänt.. Shit, jag måste verkligen läsa igenom boken och plugga om jag ska klara teorin när det väl gäller för mig att ta det där förbannade körkortet.
Det jag behöver plugga på mest är om människan, miljön och om alla parkeringsregler med datum och sånt där. Det är sånt jag tycker är rätt svårt, och det är sånna frågor som jag inte riktigt klarar av tror jag,.

Imorgonkväll blir det till att åka till Nånö och bo där till fredag. Vi har ju praktik en vecka till nu, och jag och Niklas bor alltid hon hans föräldrar när vi har praktik för att slippa gå upp så tidigt. För om vi skulle bo hemma hos mig under praktiken, så skulle vi behöva gå och vid 5 och det skulle jag aldrig palla. Så då passar vi på att bo hemma hos Niklas, och när vi är i skolan bor vi hemma hos mig. Jag trivs bäst hemma hos mig själv, och ibland får jag lite ångest när jag packar ihop alla mina saker för att åka hem till Niklas, för jag trivs mycket bättre här hemma hos mamma och pappa, och jag saknar dom faktiskt när vi är hos Niklas.

Nu ska jag inte dra ut på tiden något mer, för nu ska jag umgås med min fina pojkvän :)

Ha det så bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: Jocke

sv: så du har skaffat blogg:) trevligt trevligt!

ja vi ska ju göra det:/:) tack så mycket!

2009-05-23 @ 22:02:24
URL: http://jrodin.blogg.se/
Postat av: Jocke

sv: japp det är det:) första gången du läst min eller?:)

vi byggde det 2003 :) vi kollar på hus i Vallentuna. men vi får se vart vi hamnar:) men ser ut så.

2009-05-23 @ 22:21:44
URL: http://jrodin.blogg.se/
Postat av: Jocke

sv: japp det är ju det:P



ja de är ju det.

det är mamma jag kommer flytta med. men pappa kanske flyttar dit också. det ser så ut.:)

2009-05-23 @ 22:30:36
URL: http://jrodin.blogg.se/
Postat av: Jocke

Nej, det kommer dem inte göra:P

2009-05-23 @ 23:02:43
URL: http://jrodin.blogg.se/
Postat av: Jocke

Sv: tack, då är vi 2:)

Godnatt! hare bra! hörs!

2009-05-23 @ 23:17:48
URL: http://jrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0