Pingstafton

Hejhej!

Idag vaknade jag vid halv 9. Då gick jag upp och åt frukost, sen gick jag ut i rummet och såg att det såg förjävligt ut. Så jag fick riva ner remsorna som jag satt upp igårkväll, och spackla i allting.
Sen åkte jag och mamma in till Norrtälje. Först plockade vi upp Niklas. Sen åkte vi till Järnia och köpte kvistlack och efter det gick vi till ÖB och köpte färg till lister och foder.
Sen åkte vi hem och käkade lite. Matilda kom hem till oss och kollade på när jag målade lister utomhus. Sen bestämde vi oss för att dra ner till Gisen och ta ett Årets första dopp, så vi drog ner dit!
Vid crossbanan träffade vi Andreas Sjöbeck, det var inte igår kan man ju säga. Han skulle också ner till Gisen med sina kompisar.
Vi tog oss ett dopp och sen låg vi och solade på byggan till ungefär kvart i 4, sen cyklade vi hem igen.
När vi kom hem så målade jag taket och väggarna. Så nu är det färg på allt där ute :)
Imorgon ska jag måla allting igen så är allt färdigmålat för att sätta upp lister och foder. Sen måste vi kolla ut en matta, för vi ska lägga en heltäckningsmatta där ute eftersom det inte är golvvärme och det blir jättekallt på golvet.

Nu har vi nyss kollat på Robinson, och fy fan va lack jag är!
Sämst att TV4 att göra så att dom utröstade får rösta fram vinnaren. Och det är sämst att Ellenor vann som har glidit fram på en räkmacka. En jävla sopa är hon! Jarmo är en mycket mer värdigare vinnare än vad hon är.
Nej fy fan..



Nu ska jag gå och vara social, och sen ska jag sova :)

Hej och hå kämpa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0