Onsd. 6 maj

Hej hopp gummisnopp!

Idag började jag kl 9. Då hade jag och Repan muntliga nationella i engelska. Vi var jättenervösa, men båda fick iallafall VG-. Så vi var ganska nöjda iallafall :)
Efter det så hade vi förberedning inför barnens ö. Vi fick lite lappar och sånt där. Efter det så slutade vi vid 11, men jag skulle egentligen ha matte B 14:10, men jag orkade inte stanna kvar så jag åkte hem och gjorde några sidor istället. Sen har jag gjort klart hemuppgiften i engelskan oxå. Känns väldigt bra att vara klar med allting!
Niklas håller på att göra nån kaka, men det verkar inte gå så bra för honom.
Själv gick jag med i en tävling nyss på bilddagboken där man kan vinna en dator. Jag tävlade med den här bilden:



Jättefin tycker jag att den är, och jag tyckte den passade till temat :)

Imorgon och på fredag är jag ledig. Fy fan så skönt! Fast vi har körkortsteori imorgon i skolan 14:10 som jag måste åka in på.. Känns rätt surt faktiskt.
Måste skriva något som jag ogillar väldigt mycket. Thepiratebay sidan är nerstängd, och det går inte att ladda hem från tankafett heller för mig. Vet inte om det är för att jag har utorrent.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0