Ons. 20 maj

Hej!

Den här veckan började med att jag fick sovmorgon till kl 10. Väldigt skönt!
Vi åkte och hämtade färg och sånt där nödvändigt direkt, sen åkte vi till Koludden och målade alla väggar där en gång. Sen hade jag körlektion så vi var tvungna att åka tillbaka till Norrtälje vid halv 3 så jag skulle hinna till körskolan. Jag har bytt körlärare till Helena och det har gått jättebra!
På kvällen så hade vi första fysträningen med nya fystränarna. Vi började med att göra en herrans massa knäböj, och direkt efter det skulle vi springa 5 km. Snacka om att det var jobbigt!
I tisdags åkte vi iväg kvart över 6 till Järnia. Henke skulle träffa Kenneth och jag skulle få välja färg och sånt till mitt rum. Så medans Henke snackade med Kenneth så gick jag och hämtade färg och annat nödvändigt som jag behöver.
Efter det åkte vi hem till Henke och hämtade en fyrhjuling, sen åkte vi vidare till Koludden och målade klart allting. Sen åkte vi en tur till Knutby och lämnade fyrhjulingen hos en kille som Henke hade lånat den utav.
Vi åkte sen vidare till Edsbro, svinhuset, och målade 300m list. Usch så drygt det blir efter ett tag..
På kvällen hade jag fysträning i Rimbo, så jag tog 5 bussen dit och hade fys i en timme. Jobbigt jobbigt..
Sen var det bara hem och sova!
Idag, onsdag, blev jag hämtad halv 7. Då åkte vi till Järnia och hämtade färg till listerna. Alltså skulle vi till Edsbro idag igen.. Så det bar av till Edsbro och måla 300m lister idag igen. Gud så kul!
Vi åkte hem vid halv 2 när vi var klara, och jag hade körlektion kvart över 3. Så jag åkte hem och duschade, och sen gick jag ner till körskolan. Det gick bra idag också och nästa körlektion har jag på måndag.
Vi hade fysträning idag igen. Idag var vi på hinderbanan. Vi började med att springa ett varv runt banan och värma upp lite. Sen skulle vi springa ett varv, göra utfallssteg 30 meter, hoppa upp på en bänk som var ungefär 50-60 cm hög 30 ggr och sen lyfta stora traktordäck 30 ggr. Så skulle vi hålla på i 20 minuter. Helt död!
Efter det skulle vi göra 150 situps..
Bra med träning men jobbigt!

Nu ska jag slinga håret på Nicke, sen får vi se vad som händer. Skönt med långhelg iallafall :)

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0