Lörd. 23 maj

Helloo!

Idag har vi limmat upp alla remsor på väggar och i tak, sen har vi spacklat alla väggar och tak.
Något vi glömde var att spackla i skarvarna INNAN vi remsade, så det blev bubblor överallt och det märkte vi efter att vi spacklat över remsorna. Så vi fick skära upp typ, och nu ska vi låta det torka så att vi kan spackla över det igen.
Usch så irriterande.. Hoppas bara att allt inte går åt helvete nu.
Färgen jag har här hemma är jag rätt nöjd med iallafall, och jag tror att det blir jättesnyggt i slutändan :)
Det blir nog inget målande i helgen iallafall, måste spackla klart allting och slipa (usch).

Ikväll så blir det till att kolla på Robinson. Heja JARMO!
Jag är supersugen på chips, och dipp. Skulle sitta fint just nu!

Hej och hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0