Lörd. 2 maj

Hej solen!

Världshärligt väder idag, i love it!
Idag vaknade vi vid 9, då bestämde vi oss för att dra ut och springa. Vi cyklade upp till spåret och började med att springa 1,5 km i högt tempo. När vi sprungit det så tog vi ett varv på 800m i snabbt tempo också. Väldigt jobbigt att springa snabbt så länge.
När vi kom hem åt vi frukost ute. Äggmacka! Sen la jag mig och solade i nästan en timme innan vi skulle hem till Berit. Vid kvart i 12 traskade vi hem till Berit på kalas. Både Emil och Berit hade fyllt år så vi var där och firade dom. Gud så söt Emil är! Vi stannade där i mellan 1-2 timmar sen traskade vi hem igen.
Väl hemma så drog jag på mig bikinin igen och la mig i en stol i solen och somnade. Niklas den tråkmånsen stannade inomhus och satt vid datorn och spelade tvspel.
Just nu väntar jag på mat. Vi ska grilla grillspett :) Mums!
Ikväll kommer Frida hit, Matilda vet jag inte om hon kommer. Men vi ska kolla Robinson iallafall. Hoppas Christian åker ut nu!

   



Kommentarer
Postat av: ron

bra att du börjat lägga ut bilder :D

2009-05-03 @ 16:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0