Lörd. 16 maj

Hej!

Idag fyller Sally 18 år, GRATTIS!
Och idag har jag och Niklas varit tillsammans i 17 månader :)

Igår var vi hemma hos Sally. Vi kom dit efter 6 och vid 7 drog vi till restaurangen och blev bjudna på middag där.
Sen gick vi hem till Sally igen och vid 11 drog jag och Josse in till Norrtälje och till Gamla stans trädgård. Jag har aldrig varit ute förut så det var jätteroligt att få gå ut med Josse. Vi träffade Max och Niklas också, som gick in bakvägen. Christian och Lisa var där så vi satt och pratade med dom en stund också, trevlans!
Jag och Josse tog halv 2 bussen hem till henne och slocknade vid 3.

Imorse tog jag 12 bussen hem till Edsbro igen och just nu sitter jag och äter frulle. Niklas kommer snart och då ska vi dra och fiska kanske.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0