Bosön

Hej!

Nu har jag kommit hem från Bosön.
Den första saken vi fick göra var sprint. Då sprang man ungefär 30 meter 2 gånger. Jag fick nån tid på 4,67 och 4,74 eller något liknande.
Det andra vi skulle göra var spänst. Man gick upp på en liten matta och hoppade rakt upp i luften. Första gången hoppade jag 37 och andra gången 35. Vissa fick 40 nånting så det kändes kasst..
Sen gjorde vi något som mätte handlederna och det var jag helt värdelös på. 35,7 på höger och 31,2 på vänster typ.
Sen gick vi vidare till brutalbänken. Jag hatar den. Klarade 11 stycken vilket är väldigt dåligt också, tycker jag.
Efter brutalbänken gjorde vi harres test. Den var roligast och det var nog den enda grejen som jag var "gjord för". Jag gjorde den på 11,09 som bäst, och då snubblade jag ändå lite i slutet så jag är nöjd!
Det sista vi gjorde var coper. Jag skulle egentligen inte varit med på coper från början, eftersom jag varit sjuk hela veckan. Men jag sprang ändå och fick en tid på 15:16.

Nu längtar jag tills augusti då vi åker tillbaka och gör samma tester igen. Då hoppas jag att sommarträningen har gjort så jag förbättrar mig.

Ikväll ska jag kolla på Ikki-twins och packa till Barnens ö!

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0