Boring dag

Hej!

Jag mådde illa och var hungrig hela bussresan till Norrtälje. Usch..
När vi kom till Norrtälje så gick vi först och köpte varsin smörgås för vi var jättehungriga. Sen gick vi till JC och jag köpte ett gult linne och en t-shirt med 3 papegojor på. Hihi. Kul, för Repan vill också ha en såda t-shirt.
När vi kom till skolan så spelade jag och Niklas kort en stund innan lektionen skulle börja. Jag vann alla gånger.
När lektionen började så är det bara jag, Niklas, Repan och Pulli där och han säger att det inte ska vara prov typ. Men vi övertalade honom att åka och hämta proven så vi fick göra om. Provet var halvsvårt och halvrätt. Jag orkar inte att jag ska få IG och åka ner till bilskolan och göra om provet, så jag hoppas jag får godkänt!
Jag åkte hem direkt efter provet, och Niklas åkte hem till sig. När jag kom hem så drog jag igång Madagascar 2. Har precis sett klart den och den var helt OK! Ska kolla på Australia ikväll kanske, eller så blir det Marley and Me.
Nu ska jag äta middag, och sen dra iväg på möte!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0