Äntligen fredag!

Hallå där!

Onsdag
Jag tog 07.47 bussen till Rimbo den här morgonen, för jag skulle ju ta spruta. Ungefär vid halv 9 fick jag ta min spruta och den kändes som dom andra 2 jag tagit innan.
Henkan hämtade mig efter att jag tagit sprutan och vi åkte iväg till Lisinge till det stora huset. Vi hann med ganska mycket och åkte väl därifrån vid halv 4 kanske. Då åkte vi till Solbacka och slipade av och spacklade ett badrumstak, eller Henkan gjorde det, jag stod bara och kollade på.
Sen skjutsade Henkan hem mig och jag slängde i mig mat och drog iväg till träningen sen. Vi var bara 11 stycken på träningen men det var jobbigt ändå!
När jag kom hem så åt jag och Niklas en jättegod rabarberpaj med glass, mums :)

Torsdag
Idag blev jag hämtade kvart u 7, gud så skönt!
Vi åkte till Solbacka och målade badrumstaket, och sen drog vi vidare till Lisinge. När vi står och målar så börjar det regna, så vi gick in och fikade ifall det skulle bli uppehåll. Vi åkte och kollade på ett annat jobb också. Regnet fortsatte, men vi började måla ändå. Usch så sur jag var! Jag var blöt och gick runt i geggan. Fy fan.. Vi slutade vid halv 4 kanske.
Samma visa som gårdagen.. Hem, slänga i sig mat och sen iväg på träningen. Jag var helt dyngsur när jag kom fram till hinderbanan! Och där stod jag i 20 minuter innan träningen började.
Vi tränade väl i 40-50 minuter i det där satans regnet. Fick skjuts hem av Ronja, och det var väl tur för jag hade aldrig orkat åka buss hem så blöt som jag var.
När jag och Niklas kom hem så duschade vi, sen tog jag lite rabarberpaj och glass, kokte te och sen gick vi upp och kollade på Spiderman 3. Sen var det bara bums i säng!

Fredag
Blev hämtad halv 7. Åkte iväg till Järnia där dom bjöd på frukostfralla. Rätt gott!
Sen var vi tvungna att åka hem till Henkan för han hade glömt sin mobil.
Lisinge idag igen.. Idag var det sista strykningen och Benny, min syssling, var med idag också. Vi hann med jättemycket, har bara halva gaveln kvar typ.
Riktigt skönt att det var sista praktikdagen iallafall. Nu väntar det skola i 2 veckor och sen är det sommarlov! :)
Då ska jag ju också jobba, men då får jag ju pengar också.
När jag kom hem så åt jag mat, och sen åkte jag in till Norrtälje. Träffade Niklas och pratade med han en stund innan jag åkte till Rimbo för att ha en Try Out träning med Micke Sahlberg.
Träningen var jättebra, men själv tycker jag inte att det gick något bra för mig. Känns som att jag har stannat i utvecklingen, som att jag inte utvecklades för 5 öre förra säsongen.
Men men..
Nu sitter jag här iallafall, ska ut och spackla mitt tak när mamma kommer hem med mina grejor.
Sover själv inatt också, lite tråkigt.. Niklas är i Norrtälje på CrossOver, men han kommer hit imorgonbitti.

Tyvärr så kan jag inte lägga in bilderna som jag tagit i veckan, för mig mobil är cepe och min dator är cepe.

HA EN BRA KVÄLL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0