Vilken jävla dag!

Det känns helt JÄVLA sjukt.
Vi gjorde det.. Vi gick upp i elitserien. Sveriges högsta divison. Hur coolt är inte det?!
Och vilket drag det var i hallen. Jag vågade knappt titta upp på läktaren när jag stod nere på planen. Så himla mycket folk det var alltså!
Fast jag har fortfarande inte fattat, att vi kommer att spela i ELITSERIEN nästa säsong. Shit..
Jag orkar inte skriva om matchen. Allting står ju redan i Norrtälje tidning, på Rimbo HKs hemsida och på Norrtälje tidnings hemsida.
Men jag vill iallafall säga;
-TA DIG I RÖVEN KJELL JANSSON, GE OSS EN NY HALL!



Jag mår iallafall mycket bra nu!

Och juste..Jag lägger upp bilder från kvällen på facebook senare ikväll.


Kommentarer
Postat av: ronya

Ronya Harnebäck gillar detta.

2009-03-23 @ 16:47:18
Postat av: Nicklas

Grattis, det är grymmt :D

2009-03-23 @ 19:47:22
URL: http://rosenquist.wordpress.com
Postat av: Kroon

Stort grattis:)

2009-04-02 @ 11:51:33
Postat av: Anonym

fyfan vad ni är bra!

2009-04-02 @ 15:31:14
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0