Tråktisdag

Hallå där!

Vi har börjat med ett jättetråkigt tema i skolan. Byggmiljö. Eller lite av det vi läser är rätt intressant, men allt vi gör med Carin är så jävla tråååååkigt! Det blir tråkigt för att Carin är tråkig och dålig.
Imorgon ska vi till ett reningsverk i Lindholmen. Det lär ju lukta gott där!
Åh, jag blev så glad när jag läste Norrtälje tidning idag. Först när jag såg att det kanske står en hall klar till nyår, och den såg riktigt nice ut oxå! Sen när jag såg att Frida och Erica, två gamla klasskompisar, hade pratat med NT och dom nämnde mig :)
Jag fyller år på lördag, och jag har önskat mig pengar till en bärbar dator. Så jag har kollat ut några datorer och jag har fastnat speciellt för den på bilden. Men jag är inte riktigt säker ännu.



Nu ska jag spela Ahlgrens bilar race med Niklas på msn.
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0