Onsdag

Hej!

Idag hade jag andra körlektionen med Åke. Det gick bra faktiskt! Han visade först vart jag skulle köra och sen fick jag köra samma runda 2 gånger. Jag skulle träna på att kolla ordentligt i korsningar och kolla på skyltarna.
Sen fick jag köra i två backar, som jag fick hemläxa till förra lektionen. Det gick bättre än förra gången iallafall, men det är fortfarande rätt svårt tycker jag.

Igår när jag läste tidningen så såg jag Frida. Hon hade kommit 5a i Sverige i skytte SM (tror jag). Så hon är 5e bästa tjejen i sin klass i Sverige :) COOOLT!

Ikväll är det ingen träning, så det blir att sitta hemma hela kvällen och ta det lugnt. Mormor är här oxå så det är jätteroligt!

Imorgon har vi prov i skolan på körkortsteori. Förra provet fick jag 1 poäng över G-gränsen. Så jag hoppas verkligen att jag klarar det här provet oxå. Nu har jag faktiskt pluggat lite mer.

Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0