Torsdag 26/3

Hej!

Idag har jag inget speciellt att skriva om faktiskt. Jag har bara varit i skolan och efter skolan åkte jag och Niklas hem till mig och började städa på mitt rum inför lördag. Jag vill ju inte att det ser ut som ett bombnedslag direkt.
Jag fyller ju 18 år på lördag.. Alla verkar tycka att man ska ha värsta partyparty när man fyller 18. Men hur skulle jag kunna ha nån värstingfest i Edsbro? Ingen skulle vilja komma till Edsbro, för då skulle dom inte komma hem igen, om dom inte håller sig nyktra och kan köra bil hem. Men hur många håller sig nyktra på en fest? Inte många.
Jag har iallafall sagt att jag är hemma hela dagen på lördag, och den som vill komma hit får väl komma hit. Mormor ska göra smörgåstårta och någon annan tårta. Sen har hon gjort massa kakor. Kl 6 på lördagkväll kommer min släkt hit iallafall. Det är det enda jag vet. Sen vet jag att Sandra och Kadeem kommer hit någongång på dan.
Skitsamma..
14 april byter jag till Comviq för alla som ville veta det. Vissa har ju tjatat så länge på mig att jag måste byta för det är så DYYYYRT att smsa mig. Nu får ni som ni vill ;)



Ikväll ska jag och Niklas kolla klart på Blood Diamond som vi började kolla på igår. Och imorgon är det FREDAG och då ska Repan, Micke, Emma, Pulli och Niklas bjuda mig på kinamat :)

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Matilda

I will be there ^^

2009-03-26 @ 21:21:44
URL: http://mathildautanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0