Tisdag osv

Hej!

Idag ritade jag färdigt mitt hus, och sen började jag på beskrivningen. Jättejobbigt, eftersom man måste skriva en hel beskrivning av hela huset på engelska. Usch!
Ikväll efter träningen så har vi möte om inspring osv till matchen på söndag. Hoppas och tror att det är många som är där och kollar! Efteråt så har vi "Mingelparty" med massa sponsorer och sånt där, och efter det är det fest på 100% för spelare och fans. Nice nice, förutom att man inte fyllt 18 ännu och inte kan komma in..
Imorgon har jag körlektion igen, om jag inte redan har sagt det. Jag hoppas det går bra och att jag klarar det som jag fick hemläxa på. Pinsamt annars.. Mamma skulle bort idag efter jobbet så vi kommer inte kunna åka ut och öva något mer på det. Skitsamma.

Om 11 dagar fyller jag 18 år och jag är inte det minsta taggad på det!

Juste, igår hade jag och Niklas 15 månader tillsammans :)

Hej och hå kämpa på!

Kommentarer
Postat av: Josefine (Oldish)

Grattis!! ;D

2009-03-19 @ 19:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0