Tisdag morgon

Hej!

Körlektionen igår gick rätt bra. Men jag fick lite hemläxa som jag var tvungen att träna på. Typ att stå i backe och stå still med koppling och gas och hinna kolla så att det inte kommer några bilar eller något sånt. Så efter skolan åkte jag upp till mamma och fick åka och träna på det med henne.
Nästa lektion har jag imorgonbitti!

I skolan har vi börjat med ett nytt tema. Vocational english.. Vi ska iallafall lära oss byggord typ. Idag ska vi börja rita på vårat hus som vi vill ha. Jag började redan lite igår. Snacka om att man ritar drömhuset!

Nu ska jag gå och borsta tänderna, och sen ska jag och Nicken gå till bussen.

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0