Tisdag 31 mars

Hej där!

Idag vaknade jag ensam. Det var jättelänge sedan som jag sov ensam. Niklas är ju på barnens ö.
Jag hade sovmorgon iallafall och började 10:10. Jag gick upp vid kvart över 7 och kunde ta det lugnt tills bussen skulle gå 08:47.
Bussen höll på att åka förbi mig, så jag fick typ vinka på den så att den skulle svänga in.
I skolan så fick vi "provköra" vårat reningsverk. Vi hade lite att täppa igen som läckte så vi tog silvertejp och tejpade så mycket det gick! När vi hade samhällskunskap så skrev min grupp ett manus som vi ska redovisa på torsdag. Jag ska vara en reporter.
Jag tog halv 4 bussen till Rimbo och 4 bussen hem till Edsbro och när jag kom hem så började jag göra middag. Lax och potatis.
Jag har försökt att plugga lite körkort på Roadquiz men det gick inte så bra. Jag körde STAD, och det är typ svårast av allt tycker jag speciellt med alla parkeringsregler och allt sånt där.
Elin och jag tog lite kul bilder på varandra för ett tag sen. Vi tog lite olika kläder och olika frisyrer.



Det känns som att jag inte var så taggad på att skriva idag, känns som att det var väldigt tråkigt och stelt det jag skrev.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: RonjaK

Hej! kika gärna in på min blogg och säg vad du tycker om den.



Kram :)

2009-03-31 @ 20:08:34
URL: http://ronjaking.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hoppas du har en fin kväll :)

2009-03-31 @ 20:11:16
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0