Söndag söndag söndag

God morgon, God dag!

Vaknade tidigt av att Sandra snarkar som en gris. Så sova kunde man ju inte göra.
Vi låg och kollade på tv en stund, och sen gick jag och fixade frukost till alla. Smöret tog slut, och mjölken tog slut innan jag ens hade fått börjat äta. Sen fick jag plocka undan allting själv oxå, inte det roligaste.
Nu iallafall, så klipper Sandra Daniels hår. Det ser ju inte helt förskräckligt ut måste jag säga. Innan såg det ju inte speciellt bra ut efter att Elin hade klippt honom.
Om 40 minuter ungefär kommer Steffe och hämtar mig. Gabbi är sjuk och ska inte vara med på matchen, så jag fick fråga Steffe om han kunde skjutsa ner mig.
Jag skriver väl igen sen ikväll nån gång när jag kommit hem efter matchen.

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0