Sista dagen som icke myndig

Hej!

Idag kunde jag sova enda till 07:40. Riktigt skönt måste jag säga!
Första lektionen var naturkunskap, och då pratade Mia bara en massa om djur och sånt där. Så det var rätt slappt.
Sen vid halv 1 åkte vi upp till Görla på studiebesök och var där i 20 minuter kanske. BORING!
Efter det hann jag åka hem till Niklas en snabbis innan jag åkte hem till mig själv och bytte om för jag skulle ju bli bjuden på kinamat av Repan, Emma, Niklas, Micke och Pulli.
Maten var jättegod och vi hade det jättetrevligt! Vi träffade Mathias och hans nya brud oxå.
Ikväll ska vi kolla på Let's dance, och jag har ingen aning om vem som kommer att vinna. Jag vet inte heller vem jag vill ska vinna.
Jag lär nog inte kunna sova i natt. Jag kommer ligga och vara nervös och allt sånt där som jag alltid är dagen innan jag fyller år. Gud vad hemskt, jag fyller 18 år imorgon. Jag blir typ vuxen? Jag vill inte ens bli vuxen. Jag vill vara barn hela livet och bo hos mamma och pappa i Edsbro.
Men jag kommer väl att ändra mig om några år.
Nu orkar jag inte skriva något mer, ni kan gärna få skicka ett sms efter 12 slaget inatt och gratta mig!

HEJSVEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0