Onsdag 25/3

Hej!

Imorse hade jag körlektion. Det var sista lektionen som mamma hade bokat till mig. Jag fick med mig papper hem vad jag behöver öva på osv.
Efter körlektionen så skulle vi till reningsverket i Lindholmen. Det var väl inte det roligast jag gjort i mitt liv om man säger så. Luktade äckligt och mycket ointressant var det.
Vid halv 12 kom vi tillbaka till skolan och då gick vi och käkade direkt. Sen spelade vi Neger och President som har blivit våran nya underhållning i skolan. På naturkunskaper fortsatte vi med att prata om näringsvävar och ekologi och allt vad det nu är vi pratar om. Vi slutade iallafall vid kvart i två.
Eftersom att jag har fått en ny praktikplats, så gick jag och hämtade alla mina grejor nere på JM bygget. Tycker det är lite tråkigt att sluta jobba där. Det är så skönt att vara på ett och samma ställe och veta precis vad man ska göra.
Nu sitter jag hemma och ska köra lite Road Quiz.
Skorna på bilden beställde Matilda hem till sig själv, men i fel storlek. Så jag fick prova dom och dom satt jättebra, och dom är snygga oxå! Så i sommar lär jag nog gå runt i gladiatorskorna en hel del :)



Hej och hå kämpa på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0