Min 18-årsdag

Hej!

Min födelsedag var jättebra!
Jag gick och städade och plockade nästa hela dagen, och var nervös.. Fick grattis sms nästan hela tiden och folk ringde.
Mormor gjorde tårtor och var nervös för att dom inte skulle bli bra. Men jag såg att dom skulle bli bra iallafall.
När jag vaknade, och skulle äta frukost, så fick jag sängkläder, ljus, fotpuffar och pengar av mamma, pappa, daniel och elin. Sen fick jag grejjer till mitt armband av mormor , jättefint! Av Niklas fick jag ett par adidasskor som jag har provat förut och skulle köpa egentligen. Men nu slapp jag ju det :P
Jag orkar inte skriva i detalj vad jag gjorde hela dagen, men vid halv 5 så kom Sandra och Kadeem. Jag fick blommor, örhängen och ett brev av Sandra. Kvart i 6 kom farmor och Carl-Ove. Av dom fick jag blommor och pengar. Jag kommer inte ihåg vilken ordning alla kom i. Men av familjen Pettersson fick jag blommor och pengar, av Ingrid fick jag pengar och en trisslott som jag inte vann nånting på. Av Pi och Malin fick jag pengar, av Niklas familj fick jag pengar och av Niklas lillasyster Lina fick jag ett jättefint ljus. Av familjen Mattsson fick jag ett påskris men godis, pengar och nått pensionsparande grejjs typ :P
Av Stefan fick jag Tupla och sen fick jag ett papper där det var en bild på bil och sen hade han skrivit att jag får låna den i 1 år, men jag måste ju ha körkort oxå.
När Elin och Jocke kom så fick jag nått vin och en sprite. Johan Z kom förbi en snabbis och gav mig blommor, sen skulle han vidare till Emma, så han drog nästan direkt. När alla hade kommit så började vi äta smörgåstårta. Och när vi sitter och äter så knackar det på dörren, och där står Ronya, Petra, Steffi och Johanna. Jag visste inte att dom skulle komma så det var jätteroligt! Jag fick 2 st x-cider av dom med 2 klubbor.
Sen åt vi vanlig tårta som mormor hade gjort. Gud så mätt jag var efter att ha ätit allt!
Folk började åka hem allt eftersom. Och tillslut var det bara Sandra och Kadeem kvar. Vi gick ut på mitt rum och spelade kort, och vid halv 1 kanske, så gick vi och sov.

TACK ALLA SOM VAR HÄR FÖR EN TOPPENFÖDELSEDAG!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad jag minns, så fick du väl även ett par skor? (;

2009-03-29 @ 20:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0