Måndag 30 mars

Hejjoo!

Idag började vi bygga vårat reningsverk i skolan. Min grupp blev klar oxå! Hoppas den funkar bara.
Niklas har åkt till barnens ö med sin klass och han kommer hem på torsdag eller fredag. Känns tomt utan honom och jag saknar honom.
Efter skolan gick jag, Micke och Repan till Rusta. Jag skulle köpa present till Dennis för han fyller 16 år idag. Jag köpte en toblerone och en riesen påse. När jag hade handlat så satt vi i varsin fotölj utanför Rusta i typ en kvart och bara satt där. Sen gick vi till busstationen och åkte åt varsitt håll hemåt.
När jag kom hem så började jag skriva av anteckningar i ett nytt block som jag köpte idag. Sen spelade jag lite Road Quiz.
Vi har haft möte om framtiden ikväll oxå. Vi pratade om sponsorer och träning osv. På måndag har vi möte igen kl 18 om hur vi ska göra och sånt där.

Och nu är det såhär, att det finns en person som jag stör mig så sjukt mycket på. Personen är bara för mycket för mig. Varje ord gör mig irriterad, och hur personen behandlar andra personer gör mig så arg att jag bara vill skrika på "Den". Jag försöker hålla mig undan och inte prata så mycket med Den, men det är inte det lättaste.. Och det känns som att Den vill vara som mig. Jag vet inte varför men det känns bara som det.
Kan Den inte bara lägga av med sina attitydsproblem och bli normal. Och jag vet att jag inte är ensam om att tycka som jag precis har skrivit.
USCH SÄGER JAG BARA!

Hej då och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0