Kompiskväll

Hej där!

Idag vid halv 1 tiden kom Sandra och Johan Z hit. Vi hade bestämt det tidigare i veckan att vi skulle träffas och ha mysigt hemma hos mig.
Jag sitter just nu i mitt rum. Med mig sitter Sandra, Johan, Niklas och lillebror Daniel. Vilken minut som helst kommer Kadeem oxå.
Ikväll ska vi kolla på melodifestivalen, äta panpizza och ha jättemysigt!

Imorgon kommer Gabbi och hämtar mig. Vi har samling i Rimbo kl 13.00, och har b-lagsmatch mot Fjärdhundra kl 15.30. Vi har inga avbytare, men sist vi mötte dom så vann vi med 55-15, så jag tror på vinst!

Nu ska jag gå och kolla på hockey med dom andra, och sen ska vi gå in och äta panpizza.

Hejhej ha en trevlig kväll!
HEJJJA MÅNS!

Juste, jag har hunnit med att träffa Matilda på Ica oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0