Fredagen den 13e mars

Hallå där!

Nu har jag, Ida Rosman, skapat en blogg. Förut har jag kännt att jag aldrig skulle orka sitta och skriva och skriva och skriva. Men jag tycker faktiskt om att skriva, och istället för att sitta och lägga upp bilder på bilddagboken varje dag, så kan jag skriva om hela min dag här utan att behöva lägga upp en bild.
Självklart kommer jag inte sluta med bilddagboken helt. Jag kommer att fortsätta lägga upp bilder om något kul händer eller nått. Men jag orkar inte lägga upp bilder varje dag längre.

Idag iallafall, fick jag måla klart räckena som jag och Simon började måla igår. Simon åkte till Blekinge imorse till sin flickvän som har praktik där. När jag var färdig med dom målade jag klart väggen i trapphuset ner till källaren.
Sen fick jag gå och slipa lite med Jerka och sen fick jag sluta. Mitt hår var inte det vackraste efter allt slipande. Helt grått!
Nu är jag hemma hos mig med Niklas. Vi har precis ätit något kött med potatis. MUMS!
Ikväll ska vi se på Let's Dance, och jag hoppas verkligen att Elisabeth åker ut. Hon platsar inte med dom andra dansparen tycker jag.

Nu ska jag släppa datorn, och umgås med Niklas tänkte jag. Jag skriver kanske imorgon när jag vaknat.

Hej och hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0