Fredag morgon 20/3

Hej och GRATTIS PETRA HARNEBÄCK PÅ 17-ÅRSDAGEN!

ÄNTLIGEN FREDAG!
Imorse hade jag körlektion kl 8:00 med Åke igen. Det gick rätt bra faktiskt. Fick åka runt på småvägar vid lite hus och sånt där och träna på att kolla runt ordentligt och lite med högerregeln och sånt. Sen fick jag fortsätta med uppfång som fortfarande är rätt svårt.
När jag kom till skolan vid 9:00 så ropade Anders in mig på kontoret. Då hade han fixat ny APU-plats till mig hos nån Henrik Andersson från Edsbro, eller gammal Edsbrobo. Jag kan inte komma på vem det är men jag ska få träffa han nästa vecka kanske. Ska bli kul att få prova något nytt faktiskt!
Sen pratade Anders om att man kan bli belönad med stependie (eller vad det heter), i 3an om man har skött sig och allt sånt där. Lite pengar vore aldrig fel!
Nu ska jag renskriva min beskrivning på mitt hus som jag har ritat, sen ska jag lämna in den till Sofie.
Första lektionen så ska vi redovisa vårat rollspel och sen redovisa vårat hus. Efter det så får vi sluta.
MYCKET SKÖNT!

Måste också säga Lycka till A-flick i Göteborg, spöa skiten ut alla där nere nu! HEJJA HEJJA!

Hej då och ha en bra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0