Dan före doppardagen

Hej!

Idag har jag, Niklas, pappa och mormor varit in till Norrtälje. Jag skulle köra in dit med bussen, men jag körde bara hem till Niklas. Jag blev så jävla sur för att det inte gick att koppla som jag ville. SKITBIL! Jag började ju grina och allting och mormor blev jätteförvånad att jag började grina för hon tyckte tydligen att det gick bra för mig. Men det tyckte inte jag iallafall.
Pappa skulle köpa kolsyrepatroner till soda streamen, och jag skulle kolla på skor och lite kläder och sånt. Tyvärr så fanns inte rätt storlek i skorna som jag ville ha, och några jeansleggins på h&m hittade jag inte heller. Så jag fick inte med mig nånting hem.
När vi kom hem så kollade jag och Niklas på Traitor. Eller jag sov och Niklas kollade på filmen själv utan att han visste att jag sov. Sen vid kvart i 6 så åkte vi hem till Pi och Malin eftersom Malin fyller 40 år. Vi fick lite småplock och jag pratade lite med Karin som jag lånade Fleur av förut.
Sen vid halv 8 så skjutsade pappa hem mig, Daniel och Niklas. Vi ville hem och se Robinson. Jag tyckte det var rätt bra, men jag ville inte att Michel skulle åka ut. Och fy fan för att bo i ett träsk!
Jag känner iallafall att jag har fått till min design lite måste jag säga!

Nu laddar jag inför morgondagen medans Niklas masserar min rygg och nacke. Mycket skönt!
Jag hoppas på mycket publik och stöd!

Nu ska jag fortsätta njuta av massagen, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0