Tisdag 9 juni

Hejhopp!

Igår i skolan så gick vi bara i en timme. Vi pratade lite och sen städade vi.
Efter det så gick jag och Repan till teamwork. Jag hade presentkort där ifrån förra året när jag blev årets elev, så jag köpte ett par handskar och en handkräm.
Sen åkte Repan till friskis och jag drog till banken och fixade lite grejor. Sen åkte jag hem till Niklas.
När jag kom hem dit så åt jag först, sen gick jag och sov i 1½ timme. Efter det gick jag ut och lekte med hundarna i 45 minuter och sen kom Niklas hem.
16:20 gick bussen till Norrtälje och 16:45 hade jag körlektion med Linda. Vi körde landsväg. Gick jättebra tycker jag! Jag trivs superbra med henne.
Sen åkte jag upp och tränade på Nordrona. Vi sprang 5 km och jag förbättrade min tid med 2 minuter :) Det var 3 veckor sen vi sprang sist.
När vi hade tränat klart så kom Niklas och hans mamma och hämtade mig. Niklas övningskörde en stund och sen åkte vi till Malsta och hämtade Lina som hade ridit.
När vi kom hem färgade jag och Niklas Linas hår. Blev jättebra tycker jag!
Sen hoppade vi i säng och sov.

Idag började vi 10:10. Vi skulle samlas i parken för att leka. Jag tyckte det var rätt kul. Vi kastade rockring, kastade pil, kastade boll, kastade stövel och sparkade boll.
Min klass vann inte men det gör ingenting, vi var bäst ändå ;)
Halv 2 hade vi fika i skolan, + prisutdelning till Årets elev.
I 1an blev det Joel, som jag hade hoppats på faktiskt. I 2an blev det jag och Jocke Wannersten. Alla tre fick varsin skruvdragare som kostade 2300:-. Jättedyrt ju!
Efter skolan åkte jag och Niklas hem till han och åt, var ute med hundarna och kollade lite på film.
Halv 7 var det träning. Vi körde tabataövningar. Idag blev det knäböj, dips, upphopp, välta däck, pushups och armhävningar. Jobbigt jobbigt!
Nu sitter jag hemma och har precis slängt iväg ett mail till Henkan om mina jobbtider i sommar. Niklas och pappa är ute i rummet och fixar med golvet, så jag tänkte gå ut och kolla lite :)

Ha det så bra,
pusshejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0