Solsken, mums!

Är vädret nice eller? JA!
Supernice.

Jag skulle ju bli hämtad halv 6 imorse.
Kl 6 rullade Henke in här och när jag öppnade bildörren sa han "Nästan halv 6, jag var så jävla trött!".
Det var vad han hade att säga, efter sin 'sena ankomst'.

Vi kom fram till Odenplan strax efter 7. Då var Henke hungrig så vi gick till ett fik och han tog en macka.
Vid 8 började vi jobba. Slipa, skrapa, måla, tvätta.
Det är vad jag har gjort idag!
När klockan var ungefär 3, så åkte vi hem. Henke släppte av mig vid Söderhall och jag tog bussen till Norrtälje. Jag somnade som en stock på bussen.
Jag hoppade av vid Gustavslund och gick och träffade Niklas. 16:28 gick vi ifrån lägenheten, och Niklas hade körlektion 16:30. Så det blev till att stressa ner ordentligt.
Niklas åkte iväg med Linda och jag gick in och böt om, sen satt jag och väntade på mamma.
När mamma kom åkte vi och hämtade Elin, sen åkte vi och köpte något att äta.
Sen åkte vi till ÖB, sen Rusta. Jag köpte tre tavelhyllor till rummet på Rusta.

Fysträning sen. Vi började med uppvärming. Sen sprang vi 2 km, sen 15x20 knäböj, 10x20 armhävningar, 10x20 situps och sen 2 km löpning igen.
Man blir helt slut! Jag fick iallafall en tid på 41:00 minuter.

Nu ligger jag i sängen och har precis pratat med Niklas, söten.
Imorgon ska jag träffa honom på bilskolan efter jobbet :)

Jaja, nu måste jag sova.
God natt!

Kommentarer
Postat av: ronya

ida, de va ju 15x20 situps oxå ju :D

2009-06-22 @ 21:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0