So damn beautiful

Hej!

Idag åkte jag och Niklas till skolan för att göra ett matteprov. Jag gjorde det på 15 minuter ungefär och gjorde allt jag kunde, vilket inte var allt direkt.. Jag hoppas jag får G iallafall så jag slipper göra om det.
Efter det så åt vi lunch och sen åkte vi ner till körskolan och gjorde några teoritester. Vi satt där i nästan 2 timmar så vi gjorde väl 5-6 stycken i var.
Sen gick vi hem till hans pappa och käkade och sånt. Sen drog Niklas till gymmet med Olsson och jag gick och sov en stund innan jag drog till LV3.
På fysen sprang vi hinderbanan 4 varv. Jag sprang på 16:55, rätt bra tid tror jag. Jag klarade iallafall en av dom grejerna som jag inte har klarat förut så jag är nöjd :)

Något som jag blev riktigt pist of på idag, var när Niklas berättade att kommunen tänker lägga ner 33 miljoner på ett jävla utomhusbad i HALLSTAVIK! Hallstavik av alla ställen lixom, allvarligt. Vad tänker den där jävla kommunen med? Jag blir så jävla less.. Dom kan inte ens bygga en hall för över 20 miljoner så att elitseriehandboll kan spelas, men dom kan bygga ett jävla badhus som redan finns i Hallstavik. Visst, det finns inte utomhusbad nu. Men hur nödvändigt är det? Öppna dom badhus som redan finns i kommunen, t.ex. Rimbo, istället för att lägga ner pengar på att bygga nya. Och sen att dom tänker bygga broar i Norrtälje för 30 miljoner är oxå helt sjukt. Säger bara stackars den där handikappade flickan som inte får pengar av kommunen så att hon kan gå i den skola hon vill.
SKITKOMMUN!

Nu ska jag sitta här en stund till, sen ska vi gå och kolla på film :)
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0