Skolavslutning

Hej!

Jag hade fel.
Vädret blev bra.
Allt blev bra.

Jag och Niklas åkte in till Norrtälje vid halv 5. När vi kom in åkte vi hem till Max och väntade tills han fixat sig klart och ätit.
När han var klar gick vi till Norrtälje pizzeria och käkade. Det tog jättelång tid innan vi fick våra pizzor.
Precis när vi fått våra pizzor så kom Micke och Repan.
När Niklas ätit upp sin pizza så gick han och Max hem till Mårten och hämtade dricka. Jag stannade kvar med Micke och Repan. Sen gick vi ner till parken och satte oss på en bänk och hade trevligt.
Efter en stund så kom Pulli.
Niklas och Max kom efter en jättelång stund. Det tog ju typ 100 år för dom.
Vi satt iallafall på en bänk, och efter en stund kom Emma ifrån sitt möte som hon hade varit.
Emma Dahl och Jakob kom och satte sig med oss också, och sen kom Lisa och Jennifer och ville snacka med Emma S, men det ville sig inte så dom bytte några fula ord med varandra. HAHA!
Kvällen rullade på.
Emma och Lisa började slåss. Kvällens höjdpunkt, och det är jag tammefan inte ensam om att tycka kan jag säga. Ännu ett HAHA på den!

Repan och Micke drog hem vid 12, tråktråk. Så jag och Niklas gick runt och luffade fram och tillbaka och träffade folk. Jag träffade jättemånga som man aldrig träffar annars, och det är ju jättekul!
Vid 1 ungefär, så började vi tänka på hemvägen. Niklas mamma var i parken och vi skulle åka med henne hem, så hon åkte och hämtade Lina medans jag, Niklas och Max stod på bron.
Efter Valborg så skrev jag inlägg på min blogg om två fjortisar, och det blev ett jävla liv, så jag tog bort inlägget. Men jag bad inte om ursäkt utan sket i alltihopa. Och i parken så gick Repan och bad om ursäkt till Johanna som hon har varit lite taskig emot, och då fick jag verkligen lust att leta upp Sandra och Sarah, "fjortisarna", och be om ursäkt till dom. Jag såg dom flera gånger under kvällen men vågade ju knappt kolla dom i ögonen.
Så när jag, Niklas och Max stod på bron, så tog jag Sandras nummer från Niklas mobil och drog iväg ett sms till henne om att jag hade tänkt be om ursäkt osv. Då svarade hon att hon och Sarah kunde komma och möta mig, och som jag var nervös! Hjälp..
Dom kom iallafall, jag sa förlåt och vi kramade varandra. Det kändes jättebra!
Jag kanske borde tänka till lite innan jag skriver massa saker, och dömer folk. Men det är väl något jag får jobba på.

Hur som helst så var min kväll jättebra!

Imorse så gick jag och Niklas upp vid 9. Kl 10 åkte vi till Norrtälje och gick till Roden för alla kolla på studenterna. Niklas skulle kolla på Ida och jag skulle kolla på Matilda.
När studenterna hade sprungit ut och åkt iväg med sina kärror så gick vi ner till parken och kollade på dom.
Vid 1-halv 2 följde jag med Niklas hem till Ida och åt mat och fikade. Ida öppnade massa fina presenter och fick massor med pengar. Hennes mamma hade skrivit ett jättefint tal till henne, så Idas moster och mormor och flera andra började gråta. Jag blev faktiskt lite rörd jag också!

Klockan halv 6 åkte vi hem till mig iallafall. Och vid halv 7 kanske åkte vi hem till Matilda. Hemma hos henne fick vi smörgåstårta och massa annat gottgott!
Hon fick också massa pengar och sånt där.
VId 9 åkte vi därifrån och nu sitter vi hemma hos mig. Vi har nyss tagit in sängen i nya rummet och sitter och lyssnar på musik.
Imorgon ska jag spackla och måla lite lister och foder.

Nu orkar jag inte skriva något mer.
Hoppas ni hade kul igår och grattis alla studenter!

Kommentarer
Postat av: sandra

Haha, nu i efterhand känns allt de där så jävla töntigt xD!

2009-06-13 @ 00:18:19
URL: http://ssandradurefors.blogg.se/
Postat av: sarah

snällt utav dig Ida :) verkligen ! .. också gulligt utav dig att skriva om det i bloggen . (:

2009-06-13 @ 01:07:37
Postat av: Lotta

Det basta man kan gora har i livet ar att inse och erkanna sina misstag nar man kanner att man har fel. Bra gjort tjejen!

2009-06-13 @ 12:24:45
Postat av: Lisa

Ja vilken kväll, kunde nog inte gjort något bättre? :)

2009-06-14 @ 22:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0