Shopping

Hej!

Imorse åkte vi till Uppsala kvart över 8. Det var jag, Niklas, mamma och Stefan som åkte. Vi hade kärran med oss och jag fick köra. Jag körde inte in i Uppsala, utan bytte med Stefan precis innan.
Först var vi till Bauhaus och köpte heltäckningsmatta till mitt rum. Det blev en grå-vit spräcklig fin matta.
Sen åkte vi till Ikea. Innan vi hann hitta massa saker vi skulle köpa så åt vi en frukost som fanns att köpa för 10 kronor. Jättegott!
Jag köpte iallafall det här;



 



Sen köpte jag ett fat och sand som jag ska ställa ljus på, panelgardiner, glödlampor och gardinstänger.
Nu ska bara mattan in i rummet, lister och foder upp och sen kan jag börja möblera där. LÄNGTAR!

Nu ska vi kolla på fotboll, och snart kommer Matilda och Frida hit. Mys!

Hejhej ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Jocke

nice:) hur ser rummet ut nu då? börjar det ta fart?

2009-06-07 @ 10:30:55
URL: http://jrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0