Regnregn

Hej!

I onsdags var jag med Henke i stan igen. Vi tvättade och grundade lite fönster, sen fick jag sluta vid 11. Vi hade inget mer att göra, och jag hade körlektion halv 2.
Körlektionen gick jättebra! Allt sitter nästan helt nu. Känns toppen! :)
På kvällens träning körde vi hinderbanan och välte däck i 20 minuter, + uppvärmningen. Jag hann nästan 4 varv, hade bara däcken kvar.

Idag har jag varit i radhuset i Norrtälje. Jag skulle vara där med Jörgen, af ugglas, men han kom aldrig. Så jag var där själv till halv 11 ungefär, sen kom hon som ska bo där och sa att Jörgen var sjuk.
Jag stannade iallafall kvar till halv 12 och gjorde klart det jag kunde. Sen gick jag hem och käkade, läste tidningen och la mig i sängen och tänkte sova. Efter en minut ändrade jag mig och knatade ner till körskolan och satt där i 2½ timme och pluggade.

Det blev en regnig och jobbig träning.
Vi tränade ihop med en annan grupp eftersom vi var så få.
Träningen var jobbig, och jag var helt slut och dyblöt efteråt.

Nu sitter jag hemma och ska göra att körprov, sen ska jag äta någonting.

Hoppas alla får en bra midsommar imorgon!
Jag vet fortfarande inte vad jag ska göra..

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0