Pappersinsamling

Jaha, då var man nyss hemkommen ifrån nästan 3½ timmes pappersinsamlingsjobb. Fy bubblan så jobbigt det var!
Kl 18:00 åkte vi iväg mot Gottröra och började våran lååånga resa. Vi åkte upp på krokiga vägar och fram och tillbaka.
Vi åkte våran buss. Jag, Niklas och Elin satt i mittersta "partiet" av bilen, och mamma och Ingrid satt i framsätet. Hela bakluckan + bakpartiet på bilen var fullt med kassar med tidningar. Jag, Niklas och Elin hade fullt med tidningar över och under oss och Ingrid hade 5-6 kassar framme i knät och vid fötterna.
Snacka om att det var fullt!
Men det gick fort att lasta ur allting iallafall. Niklas hittade en bild på sin mamma i containern :P

Nu sitter jag här med Matilda och försöker tanka över filmer till hennes dator från min. Men det går inte så bra..
Jag och Niklas ska kanske ut och springa nu innan vi ska sova, men jag orkar verkligen inte..

Imorgon hoppas jag att jag slutar tidigt från skolan. 17:25 har jag dubbel körlektion, så jag missar fysträningen igen.

Hejochhå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0