Midsommarafton

Midsommarafton blev helt OK, men den kunde varit bättre.
Vid 12 åkte jag, mamma, Niklas, pappa, Daniel och mormor upp till Åsavallen. Där träffade vi Åsa. Vi körde lite trekamp, vi fikade och träffade folk.
Vid 3 kom farmor, Carl-Ove och Ingrid hem till oss. Vi åt god mat och pratade och hade trevligt.
Vid 6 hade vi 5-kamp. Jag kom tvåa och pappa vann.
Vi kastade stövel, körde bumbum, kastade freesbee på studsmattan, kastade bumbumpuckar i hink och slog i en spik i en stubbe. Det var roligt!
Senare på kvällen kollade jag på Föräldrafällan. Den är faktiskt riktigt bra tycker jag!
Sen spelade vi lite kort och vid 10-11 så gick Åsa och Ingrid hem. Farmor och Carl-ove hade dragit tidigare.

Niklas hade laddad hem en film, Död Snö, som vi tittade på. Helt sjuk, värdelös.. Jättekonstig film. Typ skräck/komedi eller något liknande.

Idag har jag inte gjort så mycket, gått runt och städad och fixat här i rummet.
Snart när allting är städat och jag har köpt hyllor och fixat klart allt i rummet, så ska jag ta bilder och lägga ut. Men det blir inte den här helgen.
Ikväll blir det hemmakväll, som vanligt. Chips och dip finns det hemma iallafall, och det kan rädda kvällen! :)

Ha det så bra!

Lite bilder från igår. Jag lägger upp några i miniatyr, så klicka på dom ifall du vill få upp dom :)
Lotta, hoppas du inte längtar hem allt för mycket när du ser Midget nu. Eller du kanske till och med ändrar dig och inte vill åka hem när du ser skrället :P

   





   
 

   



Kommentarer
Postat av: Linn

Vilka mysiga hundar :)

2009-06-25 @ 00:29:41
URL: http://linnkarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0