Måndag första Juni

Hej!

Idag gick jag upp halv 7, var jättepigg och på bra humör!
Jag drog in i duschen och rakade benen det första jag gjorde, sen gick jag och åt frukost.
När vi kom till skolan så gick vi och satt oss i klassrummet och dödade en geting. Jag, Repan och Niklas.
Vi började kl 9 och då gick vi bara igenom schemat, jätteslappt!
Vi skulle bara gå igenom våra Naturkunsapsprov som vi  hade för några veckor sen. Jag fick 29/29 rätt :) Bravo Ida! Så jag får MVG i Naturkunskap.

Sen gick jag, Niklas och Repan ner på stan och kollade lite. Jag köpte en tröja och ett par shorts, sen present till Daniel som fyller år på torsdag.
 

Sen väntade vi på halv 3 bussen och åkte hem till Niklas. Vi gjorde våfflor och sen låg jag och solade en stund, somnade dock.
Halv 6 åkte vi till Norrtälje. Jag gick upp till Nordona och hade fysträning och Niklas gick upp till gymmet. På fysen rullade vi stora däck, lyfte däck, "red häst" på varandra och drog däck. Jobbigt!

Nu sitter jag hemma, ska väl göra något teoritest och sen kanske vi kollar på någon film.
Imorgon har vi sitta matte B provet, procent, 10:10. Sen ska jag och Niklas gå till körskolan och göra några teoritester och sen ska alla till parken och köra bollspel, kubb och fika. Mysigt, hoppas på bra väder!

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt shortsen? :) dom va jätte fina!!

2009-06-05 @ 15:46:38
Postat av: Ida

Jag köpte dom på H&M ;)

2009-06-05 @ 17:21:35
URL: http://idarosman.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Fin blogg! :)

2009-06-05 @ 17:26:35
URL: http://typlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0