Ledig dag

Hej!

Idag vaknade jag rätt tidigt, vid 8 kanske. Då gick jag upp och käkade frukost, sen drog jag igång med att göra några teoritester. Blev inte godkänd på något utav dom.. Men men :P
Sen sorterade jag och Niklas lite tvätt och fixade och donade.
Vid 1 cyklade vi upp till Steffe och fick köra runt på grusvägar själva i golfen. Vi såg en jättesöt liten rävunge!
Innan 3 cyklade vi hem igen. Då la jag mig och sov en stund. Till kvart i 5 ungefär. Sen käkade jag nudlar och halv 6 åkte vi till Rimbo. Vi hade ju tryout träning med en kille från Ungern.
Jag tyckte träningen var bra, fart nästan hela tiden. Gick jättebra för mig, förutom att jag tappade rätt mycket bollar.

När vi kom hem, så hade mamma hämtat min dator som jag har beställt i smyg, eller det var bara mamma, pappa och Daniel som visste om det. Så nu skriver jag mitt första blogginlägg på den!



Frida kom hem till oss vid 9. Och sen dess har vi spelat 500, jag vann!

Imorgon åker vi till Uppsala och kollar på heltäckningsmatta till rummet och på kvällen är det kalas för Daniel, så släkten kommer hit.

Nu ska jag och Niklas sova,
GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0