Jag älskar sommaren

Ja, det gör jag verkligen!

Halv 6 hämtade Henke mig idag. Samma sak som alla andra dagar på Odenplan, fönster.
Fönster heeela dagen! Men faktiskt, jag fick måla en dörr idag också, och jag fick tvätta och skrapa lite annat också.
Och gissa vart vi åt? Jo, på kinarestaurangen idag igen. Jag kommer gå upp i vikt och det ska fortsätta såhär. Och inte nog med det, det blev en friterad banan med glass också, gash!
Vi åkte hem vid halv 4. Jag hoppade av vid Söderhall för att ta bussen till Norrtälje. Och vem träffar jag inte på bussen om inte min älskade lilla Repan! Va glad jag blev när jag såg henne :)
Vi satt där och pratade om allt möjligt, mest skit. Som vanligt :P
När vi kom till Norrtälje åkte hon hem till Micke, och jag träffade Niklas och gick och mötte mamma.
Vi gick och satt oss i parken och käkade. Sen åkte Niklas hem och jag fick skjuts upp till hinderbanan.
Vi körde ett pass med den andra gruppen idag. Passet gick ut på att ta en lapp ur en av tre burkan, först burk 1, sen burk 2 och sist burk 3. På lapparna stod det vad man skulle göra. Så höll vi på i en halvtimme, och jag lovar att det var jobbigt. Sol och fullt med koskit överallt. Fy bubblan! Jag råkade trampa i en jävel, och när jag tog av mig skon när jag kom hem hade det gått igenom på strumpan, mums!

Nu har jag iallafall duschat. Och idag har mamma satt upp hyllor i mitt rum så jag tänkte ställa lite tavlor på dom nu :)

För dom som läser min blogg, av alla handbollsflickor och pojkar, så är det träning imorgon vid hinderbanan 18:30 som vanligt med Christian, och på torsdag är det träning vid Lommarbadet med Per, och vi ska ha badvänliga kläder med oss sa han. Så jag tror att vi ska bada, gud så kul!
Jag tycker verkligen att det är mycket roligare att köra den här fysen, än att gå på gym. För vi gör så mycket annorlunda, och vi varierar hela tiden. Jätteroligt!

Nej, nu ska jag sluta skriva.
Ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0