Jag älskar sol och värme!

Idag låg vi hemma och solade till 12 ungefär. Sen blev det för varmt, så vi åkte ner till Gisen och badade och solade där istället.
När vi tog första doppet så dyker Niklas ner med mobilen i fickan, smart!
Sen kom Maria och Thomas. Och efter en stund kom Ingrid också. Frida slutade jobba kl 2 så hon kom väl vid halv 3 ungefär, och kl 3 kom Matilda hem från Borlänge.
Vi har nyss kommit hem, och jag har ont på ryggen..
Snart kanske vi ska gå och måla lite, men jag orkar verkligen inte!













Imorgon ska jag åka till radhuset och spackla trapphuset. Sen vet jag inte vad jag mer kan göra, så då kanske jag får ledigt hela veckan. Nice nice!

Ha det så bra i sommarvärmen!

Kommentarer
Postat av: Repan

hej, va söt din blogg har blivit :D

och niklas bevisar igen att han är blond XD hahaha

2009-06-28 @ 18:24:49
URL: http://rebeccagillberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0