It's the climb

Hallåj!

Idag gick jag upp innan 9 och åt frukost. Sen satte jag igång med att måla spikskallar på golvsocklarna. Sen spacklade jag i fönstret i hallen. Jag fixade lite med det nya från ikea också.
Jag och Niklas har hunnit med jättemycket idag!
Vi har monterat den nya garderoben, målat taket 2 ggr, målat en grå vägg i hallen 2 ggr, målat fönstret en gång och målat grönt en gång. Nu ska jag ut och måla grönt en sista gång. Så snart kan vi sätta lister och socklar och foder i hallen också :)

Ikväll är det fotboll, hoppas Sverige vinner och att dom klarar att ta sig till VM!

Imorgon orkar jag inte åka till aulan för att kolla på något skit som estet gör. Jag minns förra året hur det var, helt värdelöst.
Så jag och Niklas stannar här hemma och tar 13:55 bussen hem till han. Sen får vi se vad som händer på kvällen.

Nu ska jag gå ut iallafall.

HEJSVEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0