If I ain't got you, i ain't got anything

Idag åkte jag bussen till Norrtälje 05:47.
Halv 7 stod jag och jobbade i radhuset. Jag jobbade i en och en halv timme, sen hade jag inget mer att göra så jag gick till bilskolan och gjorde två prov. Jag klarade sluttestet! :)
Nu har jag bara tre kategorier kvar att klara.

Jag tog 09:30 bussen till Rimbo, och sen 10:00 bussen till Rimbo. När jag kom hem skulle mamma och Daniel precis åka till Gisen. Så jag slängde i mig några mackor och sen följde jag med.
Vi stannade där i 2-3 timmar ungefär, och nu sitter jag hemma och lyssnar på Michael Jackson. Det är helt sjukt att han är död tycker jag!

Nu ska jag gå och måla taket i Elins blivande rum, sen får vi se vad som händer.

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0