I wont be sorry

Hej!

GRATTIS PÅ VÄRLDENS BÄSTA LILLEBROR!

Igår i skolan så skulle vi ha med oss målarkläder.
Jag och Repan fick dra ner till aulan och måla golvet på scenen, och efter lunch fick jag dra dit med Micke och måla golvet en gång till. Så vi slutade väl vid 1 eller något sånt.
Då gick jag ner till bilskolan där Niklas var, och vi gjorde några tester.
Kl 6 hade jag dubbel körlektion med Linda. Det gick jättebra, tycker jag iallafall :)

Idag skulle vi oxå ha målarbrallor med oss.
Jag och Repan fick måla golvet en tredje gång, + ett räcke. Det gick rätt fort så vi slutade kl 11.
Då gick vi ner till bilskolan. Jag och Niklas hade tänkt göra tester, men dom hade en kurs i datorrummet så vi kunde inte göra några tester. Så istället bokade jag in allt som Linda hade planerat till mig. Så nu har jag min uppkörning bokad :) hihi.
Efter det så drog jag till mamma och Niklas drog till en fiskeaffär. Jag satt och pratade med mamma en stund och sen drog jag och Niklas till donken och käkade lunch. Sen gick vi till fiskeaffären och Niklas köpte present till Daniel.
Sen gick vi hem till Niklas och lämnade väska osv, innan vi drog ner till körskolan och gjorde tester. Vi satt där till 4 ungefär och sen gick vi hem till Niklas och gjorde middag.
Halv 7 hade jag fysträning, i regnet. Usch!
Vi gjorde övningar i tabatastyle. Jobbigt faktiskt! Men gud så tråkigt det är när det regnar, det blir så kallt och ruggit!

Stefan hämtade mig efter träningen, då åkte vi hem och fikade här eftersom att min bror fyller år idag :)
Nu sitter jag här, och snart går nog jag och Niklas och lägger oss. Och imorgon är vi lediga!
Då ska jag och Niklas åka upp till Stefan och köra golfen, skitkul!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack :) Ja jäklar, ursch.. känns som vi inte haft otur med någonting igentligen. (:

2009-06-05 @ 08:35:30
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0