I need you to see, this love was meant to be

Hej!

Inatt drömde jag en skum dröm. Jag kom in i vårat vardagsrum, och där satt min kusin Lotta. Vi blev typ jätteglada över att träffas, för vi hade inte träffats på jättelänge. Så vi kramade varandra, och sen gjorde hon ett sugmärke på min hals :P Sen kommer jag inte ihåg något mer av drömmen.
Hon har ju bott i Italien i några månader nu, så vi har inte träffats på jättelänge. När vi var små så lekte vi varenda dag verkligen. Vi lekte häst och allt möjligt. Vi la ut gosedjur i skogen och lekte att vi skulle rädda dom och sånt där :P
I Juli kommer hon hem igen iallafall,. Jag ser faktiskt fram emot att få träffa henne, och få höra hur hon har haft det. Jag läser hennes blogg varje dag så jag har ju en liten hum om hur hon har det :)

Imorse började Niklas och mamma att sätta upp taklisterna i rummet, medans jag målade andra lister. Dom fick upp allihopa så nu är det klart. Pappa håller på att fixa igen några hål till kontakterna typ. Jag tror att Thomas kommer hit någon gång i veckan och drar klart elen, och då är det bara att lägga in mattan och sätta upp dörrfoderna :) Det är nära nu!

Ikväll kl 6 har vi pappersinsamling, så det är vad jag ska göra denna söndagkväll. När jag kommer hem sen så kommer Matilda hit så ska vi tanka över lite filmer på hennes dator som jag har på min dator.

Hejhopp!

Kommentarer
Postat av: Jocke

sv: aha ok :) hoppas det blir bra då!

2009-06-07 @ 17:17:22
URL: http://jrodin.blogg.se/
Postat av: Lotta

haha harliga drommar du har om mig :). snart ar jag hemma sa snart syns vi :)puss

2009-06-08 @ 13:11:37
Postat av: Alina

Nice blogg! :)

2009-06-08 @ 13:14:53
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0