En trött dag

Idag vaknade jag vid halv 11. Helt sjukt, brukar aldrig sova så länge. Blev väl för sent igår antar jag.
Vi har slipat och spacklat Elins blivande rum idag. Men spacklet räckte inte så mamma ska köpa mer imorgon så jag kan spackla klart imorgonkväll. Så jag tror att jag kan måla tre väggar på onsdag känns det som. Och det är bra, för då kanske rummet hinner bli klart i helgen! :)

Nu sitter jag och skickar över lite filmer från gamla datorn till den nya. Ska bränna ut massa filmer på skiva sen när jag köpt skivor.
Har pluggat körkort oxå, ska fortsätta om en stund. Jag klarade faktiskt en repetition! Så nu har jag bara två repetitioner kvar som jag måste klara. Men jag lär plugga hela kvällen så jag hoppas jag blir klar :)

Imorgon kommer Henke och hämtar mig halv 6. Vi ska åka till Odenplan, och efter det ska jag till körskolan. Sen ska jag och mamma åka och handla. Jag ska handla hyllor till mitt rum, så jag blir av med allt jag har på golvet just nu.

Jag kommer sakna Niklas nätterna framöver! Jag tänker aldrig på hur mycket jag egentligen kan sakna honom, när jag träffar han så mycket som jag gör. Men när det väl blir en dag/natt/kväll utan honom, så är det jättejobbigt..

Nog för idag, nu ska jag plugga!
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0