En tidig morgon blev sen

Halv 6 skulle vi åka imorse.
Kvart i 7 åkte vi.

Henke försov sig imorse, så jag satt här och väntade i en timme och en kvart.
Vi hade inte så mycket att göra idag, vilket var tur. Vi slutade vid 11 och då åkte vi till donken i Hägernäs och drog en burgare. Mums!
Henke skulle till Norrtälje, så han skjutsade mig till bilskolan och jag satt mig där och gjorde tester. Första testet gick skitbra, 67/70! Felen jag fick var verkligen slarvfel såg jag efter att jag hade rättat.

Klockan två hade vi Riskettan. Jag tyckte den var jättebra! Lite lång kanske, och lite dyr.. 3½ timme för 550:-, lite väl mycket tycker jag.
Man tänker verkligen till när man går igenom det vi gjorde på kursen, och ser hemska filmer som hänt i verkligheten.
Vi pratade om Jacqueline, på bilden, tycker jättesynd om henne! Och han som körde på henne.
(Nu går det tydligen inte att lägga in bilderna jag tänkte lägga in, får göra det en annan gång.)

Fysträningen idag var vid Lommarbadet. Det var tre personer från handbollen där. Jag, Eve och Monica.
Vart var alla andra? Så himla dåligt tycker jag..
Aja. Skitkul var det iallafall, synd för er som missade det!

Nu ska jag sova,
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0