En och en halv timmes jobb

Jag jobbade en och en halv timme idag igen. Det suger verkligen!
Gå upp kl 5, åka 05:47 bussen till unungehöjden, byta buss till 641an 05:57, börja jobba 06:30 och är klar 07:45. Hur kul är det?

Så jag åkte hem med 08:35 bussen till edsbro, la mig och sov en stund och sen har jag och Niklas målat Elins rum. Han som skulle hämta Niklas idag var tydligen sjuk, så Niklas kunde inte jobba.
För en stund sen ringde Henkan mig och sa att jag får ledigt resten av veckan eftersom att af Ugglas aldrig svarar i telefon och vi vet inte vad som ska göras. Asglad blev jag!
Men nyss ringde af Ugglas mig och sa att det egentligen finns hur mycket som helst att göra. Han ska ringa mig senare ikväll och säga hur det blir iallafall..

Nu ska jag och Niklas gå och äta något, sen ska vi måla den mörkblåa väggen.
Juste, Grattis på min kusin Nicklas som fyller år idag! :)

Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0