En fin dag i Stockholm

Nu känner jag att jag inte har någon lust att skriva. Niklas sitter och stör mig..
Så nu blir det ett kort inlägg.

Idag har jag bara målat, inget slipa och annat skit. Så det har varit helt OK!
Kinamat blev det också. Hur gott är det inte lixom?
Vi åkte hem efter tre någongång. Jag gick och köpte mig en sallad som jag åt upp, och sen hade jag körlektion med Linda. Jag var rätt trött i huvudet, det märktes. Jag var helt borta typ. Inte så bra.. Men sen fick jag avboka en lektion, eller Linda bestämde att jag var färdig så vi kunde avboka en typ. Så det är ju bra! :)

Fysträningen blev det ingen, för tränarna var sjuka. Så jag skulle egentligen åkt hem till Niklas och sen skulle han övningsköra hem till mig. Men sen hände lite saker och vi fick ta bussen hem till mig och nu sitter vi båda här.

Imorgon hämtar Henke mig halv 6, kl 14:00 har jag och Niklas Riskettan i Norrtälje, så det blir till att jobba halvdag. Niklas ska ta bussen 05:47 härifrån imorgonbitti, men han har lovat att gå upp och äta frukost med mig, gulli! :)

Kort inlägg sa jag, så nu ska jag avsluta och vi ska gå och sova.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0