En dag på havet

Imorse kvart i 9 åkte jag och Niklas med Frida och Thomas till Hallstavik hem till Fridas farmor och farfar.
Vi åkte ut på havet med deras båt och hade jättemysigt! Vi fiskade, fikade och solade.
Dagen har varit helt underbar!

Nu på kvällen har vi haft fysträning vid Kärleksudden. Vi simmade ut till flytbryggan, gjorde 20 knäböj, simmade upp på land, sprang upp i en backe och gjorde 20 burpees. Så höll vi på i 20 minuter kanske.
Jobbigt!

Nu är Åsa här, så hela familjen håller på att klippa sig.
Men innan jag sätter mig i klippstolen så bjuder jag på några bilder från dagen :)




































Nu har jag klippt mig precis. Jag klippte av allt det slitna, typ 10-15 cm och sen klippte jag ganska kort snelugg. Så jag är glad att kaluffsen är borta och att det slitna är borta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0