15 juni

Hej!

Idag har jag varit i radhuset och jobbat.
Jag började halv 8, sen gick jag och hade körlektion 10:10 och efter det åkte jag upp till mamma och åt lunch med henne. Sen åkte jag och satt in pengar på banken, och efter det, vid 1, gick jag och jobbade igen med Jörgen, eller af Ugglas som jag kallar honom.
Jag slutade vid 4 och då gick jag hem och käkade. Sen kom Niklas hem och då spelade vi en runda 500. Jag vann, som vanligt :P
Halv 7 hade vi fysträning. Först hade vi uppvärming, sen ett varv på hinderbanan, sen knäböj i tabatastyle med jägarvila, och sen avslutade vi med ett varv på hinderbanan. Vi körde hinderbanan på tid, första varvet fick jag 2.33 och andra varvet 2.25. Bra Ida!

Nu sitter jag hemma och ska bränna skivor.
Imorgon jobbar jag med Henke Eurén och han hämtar mig kl 6, blä. Vi ska in till Stockholm någonstans.
På onsdag jobbar jag halvdag med honom, för jag har körlektion halv 2.

Nu ska jag duscha,
ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0